آیا عواقب ضد گلوله نبودن شیشه ها را می دانید

شیشه ضد گلوله جهت ضد سرقت، شیشه ی مقاوم در برابر ضربات می باشد. شیشه ضد سرقت از چندین لایه شیشه ساخته شده است. برای چسپندگی شیشه ها به یکدیگر از لایه PVB استفاده شده است که باعث می شود به هنگام ضربه و در صورت شکستن شیشه ها، شیشه ها در جای خود خرد شده و به هیچ عنوان از یکدیگر جدا نمی شوند؛ به همین دلیل شیشه ضد گلوله جهت سرقت، به هیچ عنوان شکسته نمی شود.


از شیشه ضد گلوله جهت ضد سرقت می توان در مکان هایی که امنیت اهیمت بسیار بالایی دارد، استفاده کرد. شیشه ضد سرقت که نوعی شیشه لمینت می باشد، کاربرد های متنوعی دارد که مهمترین کابرد آن، استفاده به عنوان ویترین فروشگاه ها می باشد. در صورت بروز سرقت از فروشگاه ها، به هیچ عنوان نمی توان از راه شکستن ویترین که از شیشه ضد سرقت ساخته شده است به داخل فروشگاه نفوذ کرد.


مغازه سطح شهر نیز از خطر سرقت در امان نیستند و احتمال سرقت بیشتری نسبت به سایر فروشگاه ها دارند. شکستن شیشه های معمولی و یا حتی سکوریت در مدت زمان بسیاری اندکی قابل انجام می باشد. برای جلوگیری از هرگونه اتفاق، استفاده از شیشه ضد گلوله جهت سرقت مغازه بهترین راه حل می باشد. شیشه ضد سرقت مغازه را می توان در تمامی مغازه هایی که از درب یا ویترین شیشه ای استفاده می نمایند پیاده سازی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+