امنیت آسانسورهای شیشه سکوریت چگونه حاصل می گردد؟

با ظهور نسل جدید شیشه ها که خاصیت نشکن بودن آنها ( شیشه سکوریت )  باعث شده تمامی محدودیت های آن از بین برود، شیشه ها برای هر فضا و نمایی قابل استفاده شدند و با قدرت بیشتری در دنیای معماری ظاهر شده  اند. سقف، کف، دیوارها، پله ها، نرده ها، درب ها، پارتیشن ها، نماهای داخلی و هر فضایی که در ساختمان ها وجود دارد به  وسیله ی شیشه سکوریت  قابل طراحی و ساخت هستند و دست معماران و طراحان از هر نظری باز است ولی از مدرن ترین نماهایی که اخیرا بسیار توجه معماران و کارفرمایان ساختمان ها به خصوص سازه های لوکس و مدرن قرار گرفته است طراحی آسانسورهای شیشه ای است که نمای بی نظیری را به ساختمان ها می بخشد و در زیبایی آن تاثیر به سزایی دارد.

شیشه سکوریت  به قدری انعطاف پذیر و خاص است که با آن می توان هر ایده ای را خلق کرد. شاید کسی فکرش را نمی کرد که روزی  آسانسور ها از حالت قدیمی و بسته ی خود خارج شوند و در یک فضای تماما شیشه ای قرار بگیرند. آسانسورهای شیشه ای برای هر ارتفاعی قابل استفاده و اجرا هستند و برای طراحی و ساخت آنها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

جنس شیشه ی آساسنسوری  که برای کابین آسانسورهای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد از نوعی شیشه ی سکوریت و بسیار مقاوم به نام شیشه ی لمینت می باشد. شیشه لمینت همان شیشه ای است که برای ساخت شیشه ی جلوی اتومبیل و نماهای شیشه ای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این شیشه از ساختاری بسیار مقاوم و محکم در برابر ضربه و فشار برخوردار است و اگر تحت فشار و ضربه ی  بسیار شدید قرار بگیرد به هیچ وجه در اثر شکستن فرو نمیریزد بلکه شیشه در سر جای خود به صورت ثابت پابرجا باقی می ماند و فقط رگه های ترک بر روی آن دیده می شود. درست مانند شیشه های جلوی اتومبیل که به هنگام آسیب دیدن در حین تصادفات رانندگی فقط ترک می خورد و به هیچ عنوان نمیشکند.

وجود همین ویژگی باعث شده که شیشه سکوریت لمینت  مناسب ترین و ایمن ترین نوع شیشه  برای طراحی کابین آسانسورهای شیشه ای به شمار بیاید و امنیت آن را به بهترین شکل ممکن تامین کند.

همچنین شیشه سکوریت لمینت  شرکت الماس شیشه جهان نما با گذشت زمان دچار سایش ، خط و خش و به طور کلی دچار فرسایش نخواهند شد و همیشه حالت ظاهری اولیه ی خود را حفظ می کنند

به طور کلی شیشه ی آسانسور باید بالاترین درجه ی کیفیت، ایمنی، شفافیت، مقاومت و استحکام را داشته باشد.

شیشه سکوریت لمینت  که برای طراحی کابین آسانسورهای شیشه ای مورد استفاده قرار میگیرند به راحتی قابل شستشو هستند و هیچگونه آثاری از رنگ پریدگی و تغییر رنگ با گذشت زمان بر روی آنها دیده نمی شود. همچنین این شیشه ها در برابر گرما و حرارت هم بسیار مقاوم هستند و در حین وقوع حوادثی مانند آتش سوزی ایمنی خود را حفظ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+