نصب شیشه سکوریت

شیشه سکوریت از جمله شیشه های پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است. اما نکته قابل اهمیت در نصب شیشه سکوریت وجود دارد این است که:

 

  1. اندازه های شیشه باید قبل از تولید به صورت دقیق توسط کارشناسان گرفته شود تا دقیقا در همان ابعاد و اندازه برش سپس تولید شود، در غیر این صورت امکان برش بعد از تولید آن وجود ندارد.
  2. در هنگام نصب شیشه سکوریت باید توجه شود که به لبه ها و گوشه های شیشه ضربه ای وارد نگردد و همچنین در زمان نصب شیشه سکوریت، استفاده از ابزارها و یراق آلات روی شیشه خراشی ایجاد نگردد.
  3. شیشه سکوریت، به دلیل ساخت و تولید در ابعاد و اندازه های گوناگون و حتی شیشه جام ویژه که در ابعاد بزرگتر تولید می شود باید برای حمل شیشه سکوریت به محل انجام پروژه به صورت کاملا با احتیاط و استفاده از خودروهای مخصوص انجام شود تا از بروز مشکلات احتمالی و آسیب رسیدن به شیشه جلو گیری شود.
  4. شیشه سکوریت به‌عنوان یک شیشه مقاوم و زیبا بیشترین استفاده را برای درب، پارتیشن و… را دارد. به همین دلیل امروزه فروش و نصب شیشه سکوریت به دلیل نوع تولید و برش آن به‌عنوان یک کار تخصصی شناخته می‌شود. فروش و نصب شیشه سکوریت به این صورت است با تماس با شرکت الماس شیشه جهان نما می‌توانید ابعاد و اندازه‌های شیشه موردنظر خود را اعلام کنید تا در کارخانه شیشه‌ها به همه اندازه قبل از تولید برش داده شود و سپس تولید و نصب می‌گردد.
  5. کارشناسان شرکت الماس شیشه جهان نما پس از اعلام درخواست مشتریان گرامی و پس از تاییدات و توافقات اولیه جهت عقد قرارداد به محل نصب رفته و از محل نصب نیز بازدید به عمل می‌آورند و اندازه‌گیری اولیه را انجام می‌دهند.
  6. شرکت الماس شیشه جهان نما با ارائه طرح ۳D دهنه کار به مشتریان خود کمک می‌کند تا شِمای کار را قبل از نصب ببینند.
  7. در این مرحله پس از تائید نهایی دستور نقشه برای ساخت و تهیه و آماده‌سازی ملزومات به بخش کارخانه رفته و پس از آماده‌سازی شیشه (سکوریت) در ابعاد مورد نیاز، گروه نصاب مجرب و کارآزموده شرکت الماس شیشه جهان نما ، عملیات نصب را انجام می دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+