مزایای شیشه ضدگلوله

شیشه هایی که برای مقاومت در برابر گلوله، انفجار بمب، ورود با شکستن شیشه و … ساخته می شوند می توانند از افراد محافظت کرده و به صورت یک مانع با درجه ایمنی بسیار بالا عمل نمایند. شیشه های ضد گلوله می توانند در ساختمان های مسکونی، فرودگاه ها، بانک ها و دیگر مناطق مورد نیاز برای تامین امنیت مطلوب استفاده شوند. اثرات تهدیدات بیرونی را می توان با نصب شیشه های ضدگلوله جلوگیری یا به طور کامل متوقف کرد. پس از ترک وشکست هیچ ذره یا تراشه ای از شیشه جدا وپرتاب نمی شود و بدین ترتیب ساکنین از هرگونه آسیبی مصون خواهند ماند.

انواع مختلفی از شیشه ضد گلوله برای کاربردهای مختلف وجود دارد. آنها می توانند به صورت سفارشی ساخته شده و باعث بهبود عملکرد شیشه در هنگام حفاظت شوند. نصب شیشه ضد گلوله یک معیار امنیتی گرانقیمت است، اما سطح امنیتی که ارائه می دهد بی ارزش است. به خاطر داشته باشید برای خرید شیشه های ضدگلوله به تامین کنندگان و تولید کنندگان معتبر جهت اطمینان از کیفیت آن مراجعه نمایید.

سایر مزایا

عایق مناسب صدا

عایق بسیار مناسب پرتوهای مخرب UV

شیشه ایمن در برابر زلزله

بهبود عملکرد بالستیک

دید عالی و بدون انحراف

نوآوری در شیشه ضدگلوله

در خبرهای اخیر، اعلام شد که نیروی دریایی ایالات متحده نوعی از شیشه ای مقاوم در برابر گلوله اختراع کرده است. این نوع شیشه از پودر رس ترکیبی که به عنوان اسپینل شناخته می شود، ساخته شده است که بسیار سخت تر از شیشه ای ضد گلوله استاندارد است.  با توجه به دوام و مقاومت قابل توجه این نوع شیشه ضدگلوله آن، این شیشه جدید ممکن است مناسب برای استفاده در محیط های خصمانه باشد که در آن از تیراندازی انتظار می رود. همچنین، چون اسپینل طول موج مادون قرمز نور را مسدود نمی کند، می توان آن را برای لنزهای دوربین امنیتی (یا حتی برای برنامه های غیر نظامی مانند تلفن های هوشمند) استفاده کرد.

شیشه ی  ضدگلوله اسپینل با استفاده از یک فرایند تولید به نام sintering ساخته می شود که ذرات کریستالی را تحت فشار به یک لایه متصل می کند. پس از تولید این شیشه کارشناسان نیروی دریایی نتیجه گرفته اند که این فرایند منجر به تولید شیشه ی ضدگلوله با کیفیت بالا  و بدون محدودیت و  نقص ها می شود که اگر آسیب ببیند، به علت وجود کریستالهای سخت در شیشه) فقط سطح آن تراشه تراشه می شود. پیشنهاد شده است که این مواد را می توان به عنوان زره شفاف بر روی وسایل نقلیه نظامی و حتی برای حفاظت از ماهواره ها در فضا استفاده کرد! دکتر جاس سانگهارا از آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی دریایی ایالات متحده می گوید: “آن یک تکنولوژی در حال تغییر است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+