حمام شیشه ای با شیشه سکوریت

حمام مستر

طراحی و سبک یک خانه مدرن نه تنها برای افرادی که سررشته ای از معماری ندارند بلکه برای کسانی که در حیطه طراحی و دکوراسیون فعالیت می‌کنند کاری بس دشوار می‌باشد. درحالی‌که توجه ما در ساخت خانه بیشتر به اتاق نشیمن و خواب معطوف می‌شود، حمام به‌سرعت در حال جا باز کردن برای تثبیت خود به‌عنوان یک جایگاه شیک در خانه می‌باشد و درحالی‌که تغییر تفکرات در جهت مدرنیته کردن خانه می‌باشد.
در زمان ها‌ی دور ما انسان‌ها از حمام تصویری به‌جز یک محوطه تاریک و با حداقل فضای موجود نداشتیم. اما اکنون در دنیای مدرن و خانه‌های معاصر این ذهنیت به‌طور قابل‌توجهی تغییر پیداکرده است.
امروزه افراد از حمام رفتن لذت میبرند و در فصول گرم سال شاید روزانه چند مرتبه به حمام نیاز پیدا کنند. و با به وجود آمدن کابین حمام و یا پارتیشن حمام از درب شیشه ای می‌توانیم با کمترین فضای ممکن یک فضای شیک و مدرن را با استفاده از شیشه حمام اسلایدر داشته باشیم.
به جرات می‌توان گفت که درب‌ شیشه‌ای حمام به سرعت درحال توسعه می‌باشد. در حال حاضر قیمت شیشه حمامی با طرح‌های متنوع اجراشده برای این محصول در فضاهای گوناگون حس جدیدی از زیبایی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.
ازاین‌رو می‌توان برای هر فضایی با هر ساختار و مقیاسی گزینه‌ای مناسب از پارتیشن حمام و هزینه ای معقولانه از قیمت حمام شیشه ای با درب شیشه ای حمام فراهم نمود. و همانطور که از نام درب شیشه ای حمام مشخص است، از درب شیشه ای سرویس بهداشتی در حمام هایی که از پارتیشن حمام استفاده می کنند مورد استفاده قرار می گیرید.

• جنس درب شیشه ای حمام از شیشه سکوریت می باشد که از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است. برای زیبایی بیشتر درب شیشه ای حمام می توان طرحی را با سندپلاست شیشه ای روی آن ایجاد کرد.

استفاده از حمام شیشه ای باعث می شود که فضای حمام شما تبدیل به فضای دلچسبی شود تا در هنگام استحمام از آن فضا لذت ببرید.
مزایای استفاده از شیشه حمام
• شیشه بکار رفته در حمام شیشه ای دارای ضخامت ۱۰ میل سکوریت بوده و دارای مقاومت بسیار بالایی است.
• کلیه یراق آلات استفاده شده در این محصول از جنس استیل می باشد. این محصول قابلیت اجرا در اشکال مختلف را دارد.
• به دلیل نداشتن پروفیل، تمیز کردن آن راحت است و احتمال شکستن شیشه خیلی پایین است.

در پارتیشن شیشه ای حمام می توان از درب کشویی حمام به عنوان درب شیشه ای حمام استفاده نمود. پارتیشن حمام می تواند فضا و دکوراسیون حمام را زیباتر نماید. به همین دلیل افراد تمایل بیشتری برای حمام رفتن و اهمیت به بهداشت خود می دهند.
پارتیشن حمام را می توان بنا به سلیقه و ابعاد حمام در طرح ها و مدل های مختلف بررسی نمود.

ویژگی های شیشه حمام

• شیشه حمام های بکار رفته در حمام مستر از نوع سکوریت می باشد.
• شیشه حمام در منازل جهت جداسازی حمام از سایر قسمت های منزل استفاده می گردد.
• شیشه حمام در واقع مانند دیوار کاربرد داشته با این تفاوت که مانعی برای ورود نور و هوا نیستند.
• شیشه حمام علاوه بر جداسازی فضا نقش مهمی در جلوگیری از ورود رطوبت، باکتری و… به سایر نقاط منزل داشته و از تأثیر هوای مرطوب حمام بر دیگر فضاها خودداری می‌کند.
• از مزیت‌ و ویژگی های شیشه حمام، می‌توان به سبک بودن درب‌ها و پارتیشن اشاره کرد که درب‌ها به‌راحتی حرکت کرده و به دلیل قاب‌دار بودن درب‌ها و نوار خور بودن فریم ها, شیشه حمام دارای استحکام خوبی می‌باشد.
• شیشه حمام ریلی نیز در سه طرح قابل‌مشاهده می‌باشد که بیشترین تفاوت آن‌ها در فریم بکار برده شده در آن‌ها می‌باشد. مانند شیشه ریلی اسپایدر که جلوه مدرن و زیبایی را برای فضای شما به ارمغان خواهد آورد.
• فریم بکار برده شده در شیشه حمام عموماً از نوع آلومینیوم آکسترود شده و یا استیل ضد زنگ می باشد.
• کابین‌های حمام ریلی فریم لس(بدون فریم) ساخته‌شده از یراق‌آلات تمام استیل می‌باشد.
• شیشه‌ها از نوع سکوریت (نشکن) می باشد و طرح‌های مختلف به‌صوت سندپلاست قابل‌اجرا است.

نصب تراز و مهندسی، گارانتی با پشتوانه دائمی خدمات پس از فروش توسط شرکت الماس شیشه جهان نما این اطمینان را به شما می‌بخشد تا از درب با بهترین کیفیت بهره‌مند شوید. از انواع شیشه مات حمام برای ایجاد این کابین‌ها می‌توان به نوع حمام ریلی و نوع حمام پروانه ای اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+