کاربرد نمای شیشه اسپایدری

در بناهای قدیمی و سنتی شیشه‌ها از طریق یک قاب یا یک فریم در نما و در ساختمان قرار می‌گرفتند اما امروز و با پیشرفت فن‌آوری دیگر نیازی به فریم و قاب نیست. شیشه اسپایدر در یک محور و به‌وسیله یک اتصال‌دهنده و بدون هیچ نوع فریمی دیواره را تشکیل می‌دهند.

با توجه به جذابیت بصری شیشه اسپایدر، نمای شیشه‌ای عنکبوتی یا شیشه اسپایدر معمولاً در نمای وزارتخانه‌ها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها و ساختمان‌های اداری مورداستفاده قرار می‌گیرد. فن‌آوری مورداستفاده برای اتصال پانل‌های شیشه‌ای با استفاده از اتصالات اسپایدر از فولاد ضدزنگ می‌باشد. امروزه کاربرد اصلی نمای اسپایدر در ساختمان های تجاری و اداری بوده و در صفحه شیشه هیچ گونه سازه عمودی و افقی مشاهده نمی شود. بطور کلی نمای اسپایدر دارای سیستم متنوع ساختار سازه ای از سیستم سازه های فلزی ، کابلی و شیشه ای می باشد که با توجه به کاربری ساختمان، بارگذاری و هزینه از آنها استفاده می شود.

شیشه‌های بکار رفته در نمای شیشه اسپایدر اصولاً باید به‌صورت شیشه لیمینت و یا به‌صورت شیشه ۱۰میل سکوریت استفاده شود.

وقتی می‌خواهید دهنه‌های بزرگ مغازه ویا فروشگاه خود را به‌وسیله سازه‌های شیشه ای با ابعاد بزرگ پوشش دهید و در آن سازه‌ی آهنی و آهن‌کشی نداشته باشید مطمئناً بهترین گزینه نمای شیشه اسپایدر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+