در طول دهه گذشته الماس شیشه جهان نما به تکنولوژی پیشرفته و پایدار به عنوان شرکتی پیشرو در طراحی، تولید، اجرای سازه و نماهای شیشه‌ای دست یافته است و توانسته تصویری از خود به عنوان تولیدکننده محصولات با کیفیت و به روز در زمینه‌ی مهندسی شیشه با تلاش‌ها و پیگیری‌های مداوم بسازد. لذا امروزه ما در خانواده الماس شیشه جهان نما مسئولیت حفظ چنین نام و اعتباری را بیش از بیش احساس کرده و می‌کوشیم با نوآوری در تکنولوژی، نوآوری ارزش‌ها و نوآوری در مدیریت از طریق پیگیری‌های بی قید و شرط و مداوم سیستم پشتیبان مدیریت، تغییرات مؤثری را در راستای تحقق آرمان‌های شرکت ایجاد نماییم.

تأمین نیازهای مشتریان، سهامداران، کارمندان و به طور کلی جامعه با مدیریتی مبتنی بر ارزش، اعتماد متقابل و دراز مدت و خلاقیت از پایه‌های اصلی نگرش ما در ارتباطات با ذینفعان به شمار می‌آید. هدف ما ایجاد محیطی است که در آن از طریق تحقیق و توسعه به اطلاعات و دانش به روز جهان در مهندسی شیشه دست یافته و از موفقیت اجرای پروژه‌ها احساس مباهات و رضایتمندی نماییم.

تعهد ما به رعایت الزامات سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ،کیفیت، ایمنی، اشاعه و صیانت از محیط زیست و انرژی باعث بهبود عملکرد و کارایی در اجرای پروژه‌های موفق و مشارکت با سایر شرکت‌ها در صنعت شیشه گردیده است. با این حال ما با موفقیت‌ها و دستاوردهای خود راضی نشده و معتقدیم که با تمرکز بر روی اصول مهم پیش گفته، همواره موقعیت خود را در خط مقدم تغییرات به روز مطابق با روند بازار جهانی به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت ساخت شیشه حفظ خواهیم کرد تا همانند گذشته وظیفه‌ی خود را در برآورده ساختن انتظارات و نیاز کارفرمایان و افزایش اعتماد مشتریان به عنوان یک منبع با ارزش در عالی‌ترین وجه انجام دهیم.