شیشه ایمنی

یکی از مهم ترین اجزای یک ساختمان شیشه ایمنی است؛ در این مطلب قصد داریم بهترین شیشه ایمنی را به شما معرفی کنیم. امروزه با كمك علم و فن آوری در زمینه‌ی توليد شيشه لمینت، صنعت‌گران این عرصه موفق به عرضه محصولات متنوع و پیشرفته‌ی لمینت شده‌اند. در خط تولید شیشه لمینت آنچه تأثیر قابل توجهی در کیفیت نهایی محصول تولیدی دارد، دستگاه اتوکلاوه و نوع PVB مورد استفاده است. درون دستگاه اتوکلاو باید خلا کامل برقرار باشد تا هوا از میان شیشه‌ها خارج شده و با ایجاد گرمای مناسب و یکنواخت بتواند لایه PVB را به هردو لایه شیشه بچسباند. 
شیشه ایمنی
تولید شیشه ایمنی

کیفیت لایه‌ی PVB باعث استحکام و متصل شدن هر چه بهتر شیشه‌ها به یکدیگر می‌شود. در صورتی که در تولید شیشه ایمنی تمام استانداردهای لازم رعایت و از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود، محصول نهایی در برابر عبور صدا مقاومت بالایی داشته و از انتقال سر و صدا جلوگیری می‌کند. همچنین این شیشه‌ها در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و دچار ترک خوردگی نمی‌شوند. شیشه‌ سکوریت با عملکرد ایمنی بالای خود در ساختمان‌های مرتفع و آسمان خراش ها به وفور برای کاربردهای مختلف در سقف، کف و پوسته‌ی بیرونی ساختمان استفاده می‌شوند. این شیشه ها در برابر حوادث گوناگون مانند زلزله, وزش شدید باد, آتش سوزی و … مقاومت بالایی دارند و امنیت ساکنین ساختمان را فراهم می‌آورند.

شیشه های ایمنی، شیشه هایی هستند که از شما در برابر خطرات محیطی مثل طوفان و زلزله و همینطور خطرات غیر طبیعی مثل سرقت و حتی شلیک گلوله، محافظت می کند. وقتی که از شیشه ایمنی صحبت می کنیم، باید بدانید که این شیشه ها درجات مختلفی از ایمنی را تضمین می کنند، که با توجه به مشخصات و نیاز پروژه و مشخصات پنجره ها این شیشه ها انتخاب می شوند.

پیشنهادی: شیشه سکوریت

پیشنهادی: شیشه ضد گلوله

پیشنهادی: شیشه دو جداره

پیشنهادی: شیشه لمینت

پیشنهادی: مشاوره فنی و مهندسی

پیشنهادی: نمای کرتین وال

پیشنهادی: شیشه رنگی

پیشنهادی: شیشه ضد حریق

حال ممکن است برای تان سوال پیش آید که  شیشه های امنیتی چقدر محکم هستند؟ نوع اول شیشه،  سکوریت ۱۹ میلیمتری TGH، یکی از ایمن ترین شیشه های موجود در شرکت الماس شیشه جهان نما، سکوریت است که به همراه یک لایه برچسب لمینت ۱۹ میلیمتری TGH تولید شده است. این محصول به این راحتی ها که فکرش را می کنید، نمی شکند و  فرد باید چندین ضربه خیلی محکم، آن هم با چکش وارد کند تا شیشه چند لایه به قطعات ریز با لبه های که برنده نیستند، تبدیل شود.

یکی دیگر از انواع شیشه ایمنی، دو لایه شیشه ۵ میلیمتری با برچسب لمینت ۵۲/۱ است که می توان از آن به عنوان شیشه ضد سرقت یاد کرد.  سارقی را تجسم کنید که قصد دارد از یک مجموعه بزرگ جواهر فروشی دزدی کند. وی با آجر به جان این شیشه می افتد و آن نمی شکند. حتی ضربات متوالی چکش محکم هم جوابگو نیست و فرد سارق بی نتیجه می ماند.

از جمله انواع شیشه ایمنی را می توان دو لایه شیشه ۶ میلیمتری با برچسب لمینت ۵۲/۱ در نظر گرفت. با این نوع شیشه امنیتی نیز سارق موفق به دزدی نمی شود و حتی ضربات مکرری با چکش و ضربات سنگینی وارد می کند اما به نتیجه نمی رسد. از جمله محکم ترین شیشه های ایمنی که در بحث ضد سرقت و ضد هجوم نیز بکار می روند، سه لایه شیشه با ۶، ۸، و ۶ میلیمتری است که با ۲ لایه برچسب لمینت  ۵۲/۱ در اختیار مشتریان قرار می گیرد. با توجه به این استحکام عمیق محال است سارق بتواند حتی با جدیدترین امکانات دزدی نیز موفق به شکستن شیشه ایمنی شود. یکی دیگر از انواع شیشه ایمنی همان ۳۲ میلیمتری با کلاس BR4 است که در مکان های ضد گلوله ای بکار می رود. استحکام این شیشه از سایر بیشتر است و هیچ گلوله ای را نمی توان به آن وارد کرد. شیشه ۱۳ میلیمتری ESG  با کلاس همراه P8B  از جملهدشیشه هایی است که امنیت محیط را تضمین می کند. افرادی که در ساختمان هایی سکونت دارند که نیاز به امنیت بالا دارد، می توانند از این محصول با این ویژگی ها استفاده کنند. کسانی هم هستند که صاحب طلا فروشی یا صرافی اند اما نمی دانند کدام یک از شیشه های ایمنی را تهیه کنند. مهمترین نکته در انتخاب یک محصول حرفه ای و مناسب با شرایط محیطی، صحبت با مشاوران و کارشناسان متخصص است زیرا آن ها با تجربه چندین و چند ساله ای که دارند به محض دیدن شرایط می توانند نوع شیشه را به شما اطلاع دهند. نکته بعدی انتخاب محلی حرفه ای و معتبر  برای خرید و سفارش محصول است. شرکت الماس شیشه جهان نما با تیم مهندسین متخصص  و با تجربه بر آن است تا با تکنولوژی روز دنیا و جدید ترین روش های تولید شیشه ایمنی، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را فراهم کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در روز و هفته رضایت مشتری را بدست آورد و نظر آن ها را جلب کند.

نتیجه گیری

برای اینکه بتوانید یک محصول با کیفیت تهیه کنید تنها کافی است یک مجموعه حرفه ای انتخاب کنید و از آن خرید نمایید. شرکت الماس شیشه جهان نما با ارائه خدماتی همچون تهیه محصول با کیفیت و مرغوب بر آن است تا مشتریان را از جدید ترین تکنولوژی جهان بی بهره نگرداند. به علاوه مشاوره فنی و مهندسی یکی از اصلی ترین خدمات الماس شیشه جهان نما است. زیرا هر شیشه ای مناسب هر ساختمانی است و معماری متفاوتی دارد. توجه به این نکته تاثیر بسزایی در فضای دیداری شهر ها می گذارد. تمامی این سخنان بر این مبنا است که امروزه تکنولوژی‌های نوین در تولید شیشه به معماران این امکان می‌دهد که از انواع و اقسام شیشه ها در ابعاد بسیار بزرگ، با ضریب ایمنی و امنیتی بالا استفاده کنند.

سوالات متداول

در تولید شیشه ایمنی دستگاه اتوکلاوه از نوع PVB استفاده شده است. درون دستگاه اتوکلاو باید خلا کامل برقرار باشد تا هوا از میان شیشه‌ها خارج شده و لایه PVB بتواند هردو لایه شیشه بچسباند.

شیشه ایمنی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم بوده و دچار ترک خوردگی نمی‌شوند. شیشه‌های ایمنی در برابر حوادث احتمالی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی بسیار مقاوم است.

ارز دیجیتال اصفهان

جدیدترین مقالات

جهت اطلاع و خرید محصولات با شماره تلفن روبرو تماس بگیرید 09132075413
+